īsApraksts par  švertlaivām

kuras visvairāk atbilst BurāT filozofijai. Ar tām var burāt  divi, trīs un vairāk, bet arī viens. tās var attīstīt, ja pieaug prasmes un vēlmes sasniegt vairāk. Te vairāk informācija par modeli un attiecīgo modifikāciju, kas varētu būt sākums vai vislabākā komplektācija. Vēl vairāk informācijas/specifikācijas šīs sadaļas apakšlapās. Tur gan Visas norādītās cenas ir aptuvenas(ar iekļautu PVN), tās var tikt precizētas līguma slēgšanas laikā. Piegādes izmaksas nav iekļautas. Cenas var svārstīties atkarībā no valūtas kursa, apdrošināšanas un piegādes izmaksām. 

Piegādes izmaksas nav norādītas un tās tiek precizētas Līguma par iegādi un piegādi slēgšanas laikā. Lasīt vairāk par iegādes noteikumiem.

TOPAZ RACE X

Modeli Topaz pārstāv vairākas modifikācijas/komplektācijas. Kā visām apkalpe var būt viens vai divi cilvēki. Laivu var attīstīt, kad papildus to parīko ar trapeci, lielāku fokburu, kā arī padarīt vienkāršaku, vai nu nelietojot foku un asimetrisko spinakeri vai izvēloties papildus mastu un mazāku grotburu no TOPAZ UNO. Grotbura ir ierēvējama, tas samazina tās laukumu. Ir modifikācijas ar divdaļīgu mastu. Šverts ir izbīdams, bet stūres spura paceļama.Laivas svars ir tikai ap 60 kg.

Laivas korpuss ir izgatavots ar rotējošās formas tehnoloģiju, ir viegli kopjams un ļoti izturīgs. Tam ir trīs gadu rūpnīcas garantija.

Švertlaiva TOPAZ 'RACE X' paredzēta pieredzējušākiem burātājiem, kam pievienota 8,41m2 asimetriskā spinakera bura. YACHTS AND YACHTING testā secināts, ka TOPAZ 'RACE X'  burātājam nodrošinās nopietnu un  ātru burāšanu līdz pat profesionāla burātāja līmenim. Asimetriskās buras sistēma ir vienkārša, ērti lietojama un viegli pielietojama, tā paceļ šo laivu vēl vienu līmeni augstāk, līmeni kāda ir tikai laivas, kuru cena ir divreiz lielāka. Līmenis burātājs, sacensību burātājs. 

Papildus tam ir arī iespēja izvēlēties grotburas materiālu(Dakronu vai Milāru), tāpat kā visus citus laivas transportēšanai un uzglabāšanai nepieciešamo.

TOPAZ RANGER XT

Burulaiva Topaz RANGER XT ir vispilnīgāk aprīkotā Ranger modeļa modifikācija. Līdz ar to laivu ir iespējams izvēlēties arī vienkāršākā komplektācijā. Laivai komplektā būs asimetriskais spinakers un trapece. Šverts un stūres spura laivai ir paceļamas. Laivas svars ir tikai ap 90 kg.

Laivas korpuss ir izgatavots ar rotējošās formas tehnoloģiju, ir viegli kopjams un ļoti izturīgs. Tam ir trīs gadu rūpnīcas garantija. 

RANGER var kalpot kā lieliska ģimenes buru laiva ar ietilpīgu kokpitu un ar iespēju pārvadāt četru cilvēku ģimeni. Divas sēdvietas bērniem ir novietoti kokpita priekšpusē, un stiklplasta sols vidū, kā arī sēdēšana iespējama laivas malās. Bet tikpat viegli burājama vienatnē.

Tā aprīkota ar GNAV sistēmu, tas vēl vairāk optimizētē kokpita telpu. Grotbomis atrodas pareizajā augstumā, lai netrāpītu maziem bērniem, un viegls, šarnīrstiprinājuma epoksīda šverts nodrošina vieglu, gan solo, gan ģimenei draudzīgu burāšanu.

Pludiņš, kas uzstādīts masta galā, novērš pilnīgas apgāšanās risku, un rulējamā fokbura ir pietiekami vienkārša, lai to varētu izmantot arī iesācējs. Izcelšanas gali un pieķeršanās stienis ir drošības elementi, kas uzstādīti standarta aprīkojumā.

TOPAZ ARGO

ARGO ir četrpadsmit pēdu buru laiva, kas īpaši paredzētas klubu treniņiem un ģimenes burāšanai. Tai ir liela ietilpība, līdz četriem pieaugušiem ekipāžā. Tajā varētu būt instruktors un ne vairāk kā trīs apmācāmie vai četru cilvēku ģimene. ARGO ir arī lielisks burāšanas rīks diviem vai pat vienam.

Līdzsvars starp veiktspēju, jaudu, vieglu vadāmību un stabilitāti nodrošina plašas burāšanas iespējas, savukārt Argo celtspēja, daudzpusība un vieglā uzturēšana padara to pievilcīgu visām burāšanas skolām un arī jaunām ģimenēm.
Uzkāpjot uz klāja, jūs pamanīsit, cik stabila burāšanas platforma ir Argo. ARGO ir dinamiska, tomēr piedodoša, īpaši stabila korpusa forma un viegli vadāma takelāža, kas nav pārāk sarežģīta mazāk pieredzējušiem jūrniekiem, bet tajā ir arī iebūvētas arī attīstibas iespējas. Kopumā ARGO ir ātra un aizraujoša, taču arī viegli kontrolējama un vadāma.

ARGO ir konturēts sānu klājs, lai nodrošinātu  ērtu sēdēšanu. Augsts falšborts, dziļa, ietilpīga kabīne un augsts grotbomis, kā arī nepārspējama stabilitāte un vienmērīga braukšana nozīmē, ka ARGO ir brīnišķīgi nomierinoša, droša. Turklāt svars ir ap 110 kg.

Ietilpība līdz četrām personām ekipāžā, apmācībai vai laika pavadīšanai kopā ar draugiem un ekipējumu, lai grupā saturīgi pavadītu dienu. Grotburas rēvēšanas sistēma un rullējamais foks nozīmē, ka ARGO var viegli adaptēt atkarībā no apkalpes prasmēm un laika apstākļiem.  

TOPAZ OMEGA

OMEGA ir tikpat veiksīgi burājāma vienatnē, divatā vai līdz pat septiņiem cilvēkiem uz borta. Stabilitātes un veiktspējas apvienojums ar vienkāršām vadības sistēmām nozīmē, ka OMEGA ir lieliska universāla ģimenes buru laiva. Jūs varat sagaidīt, ka OMEGA būs ideāli piemērota maziem ģimenes kruīzu braucieniem un iesācēju apmācīšanai.

Papildu bonuss ir tas, ka tā piedāvā arī pieredzējušākiem burātājiem iespaidīgu snieguma potenciālu, teicamu vadāmību  un augstus rādītājus visas jomās. Tātad, jūs varat piedalīties gan sacensībās gan doties ekstrēmā izklaidē ar savu OMEGA.

Ietilpīgais kokpits ar savu GNAV sistēma nodrošina pietiekamu telpu ērtai burāšanai lielai apkalpei. OMEGA standarta komplektācijā ir rullējamā fokbura, un ir iespēja izvēlēties Dacron grotburu, kas vairāk piemērotas iesācējiem burātājiem, vai Mylar kompozītpoliestera grotburu, kas ir efektīvāka. Šverts un stūres spura laivai ir paceļamas. Laivas svars ir tikai ap 160 kg.

 Izcelšanas gali un pieķeršanās stienis ir drošības elementi, kas uzstādīti standarta aprīkojumā.

Līmenis - zinošs iesācējs, burātājs

TOPAZ VIBE

VIBE piedāvā lielisku iepazīšanos ar burāšanas iespējām. Tā ir veidota kā buru laiva diviem, bet to var arī burāt  viens un vēl ar trapeci. Mylar grotburas laukumu var samazināt līdz pat 20%, izmantojot inovatīvo rāvējslēdzēju rēvēšanas sistēmu, kas nozīmē, ka laivu var mainīt, lai tā būtu piemērota  iesācējiem, kluba braucējiem un pat piemērot to solo burātājam.

Vibe ir lieliska izvēle burāšanas skolām, kas nodrošina divu cilvēku apmācības. platais laivas korpuss rada lielu uzticību jauniem, viegliem vai nepieredzējušiem burātājiem. Vadulas korpusā nodrošina vēl lielāku stabilitāti, kas nozīmē, ka Vibe turpina kuģot neatkarīgi no tā, kurš atrodas pie stūres, kad daudzi no konkurentiem iespējams jau būs apgāzušies. Tā ir daudzpusīga laiva, kas ir ātra un jautra, taču ļoti stabila un viegli vadāma.

Plašais, ietilpīgais kokpits ar savu GNAV sistēmu piedāvā plašu un ērtu burāšanu diviem pieaugušajiem. Aizmugurē ir pietiekami daudz vietas pieaugušam stūrēšanai un pietiekami daudz vietas priekšā arī darbībai ar vīrvēm. Vibe ir arī viegla, padarot to viegli pārvietojamu gan pieaugušajiem gan  bērniem, un vienkārša uztakelēšanai, izmantojot eņģes tipa masta pēdu. Svars 80 kg

Pieejamas arī jaudīgākas Vibe X modeļa modifikācijas. VIBE X izmanto to pašu korpusu kā oriģinālais Vibe, kurš ir izrādījies īpaši stabils, viegls un kompakts - pievienojot lielāku un jaudīgāku platformu. Papildu jauda, kas ļauj laivai lidot vēl agrāk un kuģot vēl ātrāk, ir ideāli piemērota vieglākiem vēja apstākļiem, smagākiem burātājiem vai izaicināt ekipāžas, ar lielāku pārliecību.

Modifikācijai ir iespēja palielinat buru laukumu par 20 procentiem, jo augstākam mastam ir uzstādīti pazeminājumi, apvalki un izkliedētāji, lai labāk kontrolētu masta izliekumu un spriegošanu. Tas ļauj atsogot grotburu pretvēja virzienos, nodrošinot vieglākai ekipāžai pietiekamu atbalstu izmantojot trapeci, nebojājot formu, kā arī ar lielāku atsvaru, lai burātu ievērojami lielāku asimetrisko spinakeru.

TOPAZ XENON

Xenon ir lieliska augstas veiktspējas divvietīga laiva paredzēta burāšanas pārgājieniem ar papildu bonusu iespēju uzstādīt trapeci. Plats korpuss - 2 m platumā. Šis iespaidīgais platums ļauj apkalpei viegli kontrolēt milzīgu vēja enerģiju un izbaudīt kokpita plašumu un ērtības. Švertlaivas svars ap 140 kg

XENON korpusam ir ieprojektēta vadula, lai vēl vairāk uzlabotu viņas izcilo stabilitāti. Laivā ir arī GNAV sistēma, kas palielina virsklāja telpu.


Mylar grotbura tiek piedāvāta ar rēvēšanas sistēmu, kas ļauj tās jaudu pielāgot plašākam burātāju prasmju līmeņiem.

 un TOPAZ XENON XK1

Korpusa izgatavošanā ir izmantota Toppera nepārspējamā TRILAM konstrukcija, kas nozīmē, ka laiva izturēs visas apmācības un sacīkšu slodzes, un tai praktiski nav nepieciešama apkope. Tai ir epoksīda centrālais šverts un stūres, un standartaprīkojumā ir uzstādīts augstākās kvalitātes aprīkojums.

Xenon  ir lieliski piemērota, lai jūsu draugus vai partnerus iesaistītu burāšanā, ar to var burāt gan vienatnē, bet ar arī palielināt apkalpi līdz četriem.

Tagad Xenon ir jauna modifikācija un tas ir pieejams ar izbīdamu ķīli, kas piešķir šai laivai neapgāžamību. Izvēloties šo modeli ir jārēķinās ar iegrimes palielināšanos, kas ir ļoti būtiska laivu ielaižot/izceļot. 


 .